04 April, 2008

YDP's WARM WELCOMING NOTE

Assalamualaikum w.b.t. and Hola...

For your information, i am Redziz a.k.a. Teuku Kasawari (blog's name) selaku the new President of Kelab Teater Rimba bagi sesi 2008/2009.

Kasawari akan menjadi salah seorang author dalam blog KTR yang comel ini. :) So, diharap semua anak-anak Rimba, teman-teman serta penggemar teater di luar sana boleh berkongsi ilmu serta menyumbang sesuatu yang produktif dalam this blog.

Before that, Kasawari ingin mengucapkan jutaan terima kasih and tahniah kepada saudara Haikal kerana telah berjaya 'melahirkan' sebuah blog yang boleh menjadi panduan and info kepada sesiapa sahaja yang ingin mengenali dengan lebih dekat 'Alam Rimba' kami. Blog Rimba ini bukan sahaja memberi maklumat mengenai sejarah, pencapaian dan sebagainya, malah yang paling penting sekali mengenai our current and future activities, tak kira pementasan, sketsa, puisi, jemputan teater and so on. Maknanya segala updates mengenai KELAB TEATER RIMBA boleh diperoleh di sini. Anda juga boleh speak up your mind dalam box shout! Kita chit-chat kat sini. YEAY!

Harapan Kasawari semoga blog ini mampu mengeratkan lagi hubungan sesama Rimba, khasnya and sesama 'manusia', amnya. Begitu juga mempertingkatkan lagi seni teater di Malaysia. Teringat lagi satu istilah yang paling Kasawari suka mengenai teater, "Teater Memanusiakan Manusia"...


Bienvenido (Welcome)



No comments: