01 April, 2008

SELAMAT DATANG

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kpd sume pelawat2 page ini. Selamat dtg ke blog Kelab Teater Rimba UKM. Setelah beberapa hari cuba utk design blog ni, akhirnya siap jgk. tapi utk pengetahuan semua masih ada menu2 di kwsn kiri ni yg masih belum berfungsi lagi seperti bahagian kejayaan, galeri dan aktiviti terkini. Insya Allah sy akan cuba utk menyiapkannya secepat mungkin.

Utk yg baru di page ini, ladybird kt atas tu btindak sbg button utk home. so kalo nk bg kuar blk animation awal belah kiri tu jz klik je kt ladybird tu.hahahaha.... kpd ahli2 KTR yg xde namanya dlm bahagian members tu juz bgtau aku korg pny page profile korg.xkisahla apa yg korg pakai asal bagi je url nya kt aku. nnt aku link kan.

Sbg admin, aku telah menetapkan beberapa org author utk blog ktr ini. antaranya, aku sndr sbg admin yg akan btindak utk memantau posting2 yg sesuai atau tidak, menyelia bhgn grafik dan interface blog ini. seterusnya adlh ydp KTR. tak kisahla sape pun tp yg semestinya ydp yg sedang btugas.ex ydp tak dikira hohoho... so skrg ydp nya redziz, maka dia pun salah sorg author utk blog ni. our next person is kak ana, sbg wakil super alumni yg masih bgerak aktif dalam KTR kini. dan akhir sekali adalah saudara rajan, sbg contra observer isu-isu yg berlaku dlm KTR. (hahahaa...sesuai...).

Pemilihan author ini adlh dari hasil hati budi sy sbg admin. xde rasuah or open table utk ambik diorg ni jadik author. pembatalan kuasa author dlm blog ni juga dr aku punya hati budi jgk so author2 sekalian, buatla keja elok2 dan pastikan selalu posting la k...so,anak2 rimba dan para pembaca yg lain sekalian.. selamat melayari blog KTR ini.sekian assalamualaikum dan salam sejatera

2 comments:

Anonymous said...

haikal...
tulisan nyer sakit mata ler nak baca..
bleh jarak kan skit ker...terlalu rapat sgt...

Unknown said...

kejap,aku tengah edit lagi ni.. yg ko tgk tu aku salah buat