01 June, 2009

AWUNDI YUZZ


AWUNDI YUZZ ke 32999



Hola semua!!! Ada sedikit infotainment kepada anda semua. Bagi yang mengenali Teater Rimba, adakah anda mengenali jejaka di dalam gambar di atas? Semakin segak dan kacak kan? Tak lain tak bukan, si Yufazli Yusof atau lebih dikenali sebagai Yus (nama Rimba=Seladang) di dalam KTR.

Kepada sesiapa yang masih blur-blur lagi, Yus dalam diam rupanya telah berjaya membariskan diri sebagai finalis dalam program realiti terbaru terbitan Astro yang berbentuk lakonan, iaitu Anak Wayang. Wah, nampaknya rezeki Yus mencurah-curah dan bakal menjadi seorang bintang selepas ni. Cemburunya Kasawari. Huhu...

"Jadi, 25 peserta tadi telah dipecah-pecahkan kepada 5 kumpulan dan mereka hanya akan bertanding bagi salah satu watak sahaja mengikut kesesuaian masing-masing. Setiap Jumaat, menerusi Pentas Anak Wayang di Astro Ria, anda akan dapat melihat setiap kumpulan dengan 5 peserta itu bersaing untuk merebut watak masing-masing dan kemudian berpeluang berlakon dalam siri Kecuali Cintamu di Astro Prima yang mula ditayangkan sekarang (Isnin - Jumaat). Seterusnya, daripada 5 peserta, hanya 2 terbaik sahaja akan terpilih untuk diundi (AWUNDI), bermula Jumaat, jam 10.30 malam hingga Ahad jam 12 tengah hari. Keputusan siapa terpilih antara 2 peserta itu akan hanya kita ketahui dengan menonton siri Kecuali Cintamu di Astro Prima pada hari berikutnya, Isnin, jam 8.30 malam."- sumber daripada Murai.com.my

Yus akan merebut watak sebagai Konco Samseng (macam dah ada rupa dah!) dan saingan untuk kumpulan beliau akan ditayangkan pada 26 Jun 2009. Bagi mengundi (AWUNDI) mereka, sila taip AWUNDI NAMA atau AWUNDI,3/5/10>NAMA PESERTA ke 32999. Contoh: AWUNDI3 YUZZ ke 32999. Talian Tetap: Dail 13721/13723/13725/13730 untuk 1/3/5/10 undian dan tekan 1. Kadar premium untuk setiap undian 50 sen.

Jadi, jom kita undi Yus berama-ramai dan pastikan Yus ke final! Kasawari percaya kepada bakat Yus! Yus boleh! Kami warga Rimba akan sentiasa menyokong dan mendoakan kejayaan Yus! Yeay...!


p/s: tarikh artikel ini dipostkan (1 Jun 2009) adalah bersamaan dengan tarikh/hari pernikahan Noor Faliza Hanim Roslan atau Ayu (mantan YDP KTR) di Perlis. Kami warga Rimba memohon ampun dan maaf kerana tidak dapat hadir ke majlis pernikahan Kak Ayu kerana terikat dengan komitmen FTS 09. Kami doakan kebahagiaan Kak Ayu bersama suami tercinta ke hingga ke akhir hayat! Amin... Tahniah...

3 comments:

meez said...

AWUNDI YUZZ..terima kasih atas segala tunjuk ajar dan ilmu lakonan selama ini..insya-ALLAh kite akan undi abg yus..(kipas sikit, nanti bleh tumpang glamer..wakakaka)

Mie Amour said...

chaiyok abg yus..xsngka btul..terkejut tgk abg yus tiba2 muncul kat tv..neway..cngr8 utk kak ayu gak..die kawen ngan sapa eh?bkn bdak ktr kan?

Aisyah Latib said...

tak puas hati yg tak pandai belakon menang..harap muke jer...korang yang sape mengundi tu kene tipu dengan astro..astro nak untung je lebih..tak gune korang undi depa...sbb yang menang mesti yang arap muke je macam anak ikan..bakat hancur..tak pe yus le pegi lagi jauh lebih dari depa semua....itu lah propaganda ASTRO...da le asik ulang cite jer..bosan..kite lak kene bayo tiap2 bulan..nak bukak balik lah undang2 n peraturan pengguna..