16 June, 2009

BAJU PRODUKSI SUPERPTUIH!

Design t-shirt produksi Superptuih! & Transit Kaler Magenta: courtesy Eddy Cencorot

Memandangkan Festival Teater Selangor 2009 semakin menghampiri (seminggu tepat je lagi dari tarikh post ni ditulis), pelbagai persediaan kami warga Rimba lakukan dari segala aspek termasuk lakonan, produksi, pengurusan dan sebagainya. Penambahbaikan juga giat dilakukan agar penyampaian kami nanti menerusi skrip SUPERPTUIH! & TRANSIT KALER MAGENTA ini sampai kepada juri dan penonton.

Dalam kesibukan kami prepare everything, Teater Rimba seperti biasa menghasilkan baju produksi untuk projek kali ini (dah hampir dua tahun takde baju produksi baru--yang latest: ARA). Segala design dan idea dilakukan oleh saudara Eddy Cencorot menerusi perahan minda dan fantasi beliau. Hehe...

Tempahan telah dilakukan dan harga seunit baju adalah RM 22 (boleh deposit RM 11 dahulu). Design yang telah dipersetujui ramai adalah seperti yang tertera kat atas. Thanx to Eddy Cencorot dan jika ingin mengetahui lebih lanjut tentang design-design baju yang diterima (dan juga direject!), layarilah web Eddy sendiri. KLIK SINI!

No comments: