11 February, 2009

Teater Muzikal Sirah Junjungan

Assalamualaikum wbt

KTR telah mendapat jemputan untuk menjayakan Teater Muzikal Sirah Junjungan dibawah arahan Erma Fatimah. Persembahan ini bakal dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya. seramai 80 orang diperlukan untuk menjayakannya. KTR masih mencari peserta untuk menjayakan produksi ini. terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat. keterangan lanjut seperti berikut :-

latihan :-
1 mac (2 petang-malam)
7mac (9pagi-2ptg) dan (1045mlm-2pagi)

full dress preview :-
8mac (6ptg-mlm)

show :-
9mac-22mac (bergerak dari ukm jam 5 ptg, kumpul di panggung seni)
*15 DAN 16 MAC CUTI, 17 RHEASEL

artis jemputan :-
jamal abdillah (9-14 mac)
datuk ct nurhaliza (18-20 mac)
mawi (21 mac)
amy search (22 mac)

pakaian plakon :-
lelaki (jubah putih, serban dan baju ihram)
perempuan (telekung, jubah kosong atau hiasan yang minimum
berwarna hitam atau warna pastel)
*PAKAIAN DISEDIAKAN SENDIRI OLEH PELAKON

makanan disediakan kecuali pada 1 mac. terdapat bayaran untuk semua pelakon. surat pelepasan kuliah akan diberikan kepada pelajar ukm yang menyertai teater muzikal ini. jangan lepaskan peluang berharga untuk bersama-sama menjayakan teater ini dan menimba pengalaman beraksi di pentas teater terkenal di tanah air ini. Berpeluang untuk bersama-sama menimba pengalaman bersama selebriti terkenal tanah air. Bila lagi nak dapat peluang macam ni kan?

jika berminat atau mempunyai sebarang pertanyaan sila hubungi :-

faizal-0122454056
aishah-0123899792/
-0133578769

6 comments:

Shahrul Hafizi said...

semoga berjaya mempersembahkan pementasan Erma Fatima dgn jayanya! :)

teuku kasawari said...

erk? dah kuar artikel ni? baru nk post.. apepun thanx Hekal...

haikal_fadzil said...

pejal, bkn aku. aku bg dia pakai akaun aku

teuku kasawari said...

o yeke? hehe.. okai...

hailey said...

huhuh...~~nak ikut...tp aku non-muslim...mcm xbleh ikut jer...huhuhuh!!!red, mcmmne nie???rse mcm xjadi nk ikut ah...

teuku kasawari said...

ok je ikut.. tp tlg2 kiteorg belakang tabir la.. boleh?
bdk2 ko-k ramai gakz yg non-Muslim...