05 February, 2009

BENGKEL PENGURUSAN SENI BUDAYA UKM 2009

Salamz...

Sudah lama blog KTR ni tidak diupdatekan kerana antaranya salah seorang blogger KTR (Haikal) dah 'pencen' daripada memblogkan dirinya di sini kerana sudah bekerjaya. Kasawari pulak termimpi-mimpi bila la nak 'bekerjaya' jugak... Hurmm...

Apepun KELAB TEATER RIMBA akan kembali busy dan beraksi selepas Tahun Baru Cina ini. Nampaknya tahun lembu/sapi dan sewaktu dengannya benar-benar memberi tuah kepada KTR untuk tahun ni. Cheh... Ada kaitan ke?

Bagi awal bulan ini, Pusat Kebudayaan UKM akan menganjurkan satu bengkel berkenaan dengan pengurusan dalam kesenian. Nama bengkel ada kat tajuk di atas (malas nak taip banyak kali!). Bengkel ini bukanlah mengenai menarik wakil-wakil kelab kebudayaan di UKM untuk join Pengurusan Seni ek. Jangan kompius! Bengkel ini berkenaan dengan meningkatkan mutu dan kualiti pengurusan dari A-Z dalam sesebuah organisasi atau kelab. Contohnya, mengelakkan pemimpin dan ahli dalam sesebuah kelab daripada menyeleweng, rasuah, syok sendiri, bla..bla..bla.. You know what i mean!

Info

Program: BENGKEL PENGURUSAN SENI BUDAYA UKM 2009
Tarikh: 7 & 8 Februari 2009
Masa: 8:00 a.m. - 10:00 p.m.
Tempat: Panggung Seni, DECTAR UKM & Bilik Pratonton
Wakil Kelab: Hasmawidda (Wida 1st year) dan Azirin (2nd year)

So, ucapan semoga enjoy di seminar itu nanti ek...

1 comment:

a said...

lorrr
dah lepas ek Bengkel Pengurusan Seni
ingatkn nk surh junior2 Sanggar Mas join utk bljar apa2 yg patut

xda rezeki
ho3~