25 April, 2009

KTR @ SECRETARY WEEK

Aloopz pembaca semua...

FYI, Kelab Teater Rimba telah dijemput untuk mengadakan persembahan mini berbentuk sketsa (lagi!) sempena Minggu Setiausaha IPTA/IPTS 2009 pada 25 April ni. Tak sangka pulak dalam minggu exam begini ada jugak tawaran/rezeki yang diberikan kepada KTR untuk mengadakan persembahan (at least). Disebabkan show undangan ini diadakan pada hari Sabtu, so why not kiteorang accept je sebagai perelease tension dan mengisi masa KTRians di hujung minggu selain memerah otak untuk revision.

Wah, dah ala-ala artis pulak kan mengadakan persembahan sempena minggu setiausaha ni? hehe... Kasawari kagum seketika. Dah boleh berdiri sekaki dengan Kak Nita dan Mak Iti. Ops, berlagak sudey! By the way, KTR bukan perform bersendirian kerana show ini nanti adalah bersama-sama kelab kesenian lain di UKM, iaitu Aadyamatra (tarian). Kami akan bersama-sama mewakili Pusat Kebudayaan UKM, khasnya dan UKM sendiri, amnya di majlis itu nanti. Seperti biasa KTR akan melakonkan sketsa yang bersangkut-paut dengan kerja dan setiausaha! (ops, setiausaha dengan bos???) Tunggu...!


Agenda: Minggu Setiausaha Peringkat IPTA/IPTS 2009
Tarikh: 25 April 2009
Masa: dijadualkan petang
Tempat: Hotel Grand Season, Kuala Lumpur

p/s: tak ada ke nak buat Minggu YDP kelab-kelab di UKM??? erk!

"Selamat menyambut Minggu Setiausaha kepada semua setiausaha yang selama ini setia berusaha dengan bos masing-masing..." :)

No comments: